Υπηρεσία Υποβολής Αιτημάτων για την Πύλη ΕΡΜΗΣ για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Καλώς ήλθατε,
στη νέα σελίδα υποβολής αιτημάτων, ερωτήσεων και εύρεσης στοιχείων επικοινωνίας, για θέματα σχετικά με το back office των ΚΕΠ. Παρακαλούμε επιλέξτε μία από τις ακόλουθες κατηγορίες:

Α) Θέματα που αφορούν τα ψηφιακά πιστοποιητικά της ΑΠΕΔ:
Εάν θέλετε να υποβάλλετε αίτημα ή ερώτηση σχετικά με τα ψηφιακά πιστοποιητικά που εκδίδει η ΑΠΕΔ, παρακαλούμε πατήστε Υποβολή Αιτήματος Υποστήριξης στην ιστοσελίδα της ΑΠΕΔ. Πριν την υποβολή του αιτήματος παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ στον ιστότοπο www.aped.gov.gr καθώς και τις Οδηγίες Υποβολής Αιτημάτων ΨΠ που βρίσκονται στη φόρμα υποβολής αιτήματος.

Β) Θέματα που αφορούν στα ψηφιακά πιστοποιητικά του ΚΣΗΔΕ
Η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης (Help Desk 1ου επιπέδου) του ΚΣΗΔΕ υποδέχεται και εξυπηρετεί εισερχόμενα αιτήματα που αφορούν ερωτήσεις επί τεχνικών και διαδικαστικών θεμάτων σχετικά με τα ψηφιακά πιστοποιητικά του ΚΣΗΔΕ, όπως:
  • τον αριθμό του ticket (προκειμένου να διευκολυνθεί η αναζήτηση του και η γρηγορότερη εξυπηρέτηση του αιτήματος)
  • Δυσλειτουργία της εφαρμογής ΚΣΗΔΕ-ΕΔ
  • Ερωτήσεις λειτουργικότητας της εφαρμογής (how to) ΚΣΗΔΕ–ΕΔ
  • Σφάλματα κατά την προσπάθεια χρήσης της ψηφιακής υπογραφής που παρέχεται μέσα από το ΚΣΗΔΕ
Σχετικά αιτήματα μπορείτε να υποβάλλετε αρχικά αποστέλλοντας e-mail στο support@mindigital-shde.gr ή επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο στον αριθμό κλήσης: 210-2201955 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως 16:00 το απόγευμα (πλην αργιών).

Γ) Κωδικοί εφαρμογής e-KEP, e-MAIL, πρόσβαση στην εφαρμογή ΑΠΕΔ
Αιτήματα για ενεργοποίηση / απενεργοποίηση / αναβάθμιση / υποβάθμιση δικαιωμάτων των κωδικών e-kep και πρόσβασης στην εφαρμογή ΑΠΕΔ υποβάλλονται μόνο από τον προϊστάμενο του ΚΕΠ. Ο υπάλληλος υποβάλλει αιτήματα μόνο για την υπενθύμιση των κωδικών πρόσβασης στο (προσωπικό) υπηρεσιακό του email.
1. Ενεργοποίηση νέων κωδικών e-KEP:
Για την ενεργοποίηση κωδικών στο e-kep θα πρέπει υποχρεωτικά:

α. Να υποβάλετε αίτημα (ticket) συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και επιλέγοντας από την κυλιόμενη λίστα το πεδίο Ενεργοποίηση Κωδικών e-ΚΕΠ
β. Να στείλετε στο email dolkep@mindigital.gr

  • τον αριθμό του ticket (προκειμένου να διευκολυνθεί η αναζήτηση του και η γρηγορότερη εξυπηρέτηση του αιτήματος)
  • την απόφαση τοποθέτησης Δημάρχου

2. Πρόσβαση στην εφαρμογή της ΑΠΕΔ
Εφόσον έχει γίνει η παραπάνω ενεργοποίηση κωδικών e-kep και η τοποθέτηση αφορά σε νέο υπάλληλο, θα πρέπει

α. να σταλεί Υπεύθυνη Δήλωση Αποδοχής Πολιτικής Ασφάλειας (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Δ εγκυκλίου Α.Π 30611 ΕΞ 2020 - 02/11/2020) στη διεύθυνση aped@mindigital.gr
β. να συμπληρωθεί το ερωτηματολόγιο της ΑΠΕΔ, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης

Σημείωση: Η Υπεύθυνη Δήλωση Αποδοχής Πολιτικής Ασφάλειας και η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου της ΑΠΕΔ δεν αποτελούν προϋπόθεση για την ενεργοποίηση των κωδικών e-kep

3. Aπενεργοποίηση κωδικών e-KEP
Για την απενεργοποίηση κωδικών στο e-kep θα πρέπει υποχρεωτικά:

α. Να υποβάλετε αίτημα (ticket) συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και επιλέγοντας από την κυλιόμενη λίστα το πεδίο Απενεργοποίηση Κωδικών e-ΚΕΠ
β. Να στείλετε στο email dolkep@mindigital.gr

  • τον αριθμό του ticket (προκειμένου να διευκολυνθεί η αναζήτηση του και η γρηγορότερη εξυπηρέτηση του αιτήματος)
  • την απόφαση της αντίστοιχης υπηρεσιακής μεταβολής (μετακίνηση από το ΚΕΠ, συνταξιοδότηση κλπ)

4. Αφαίρεση πρόσβασης στην εφαρμογή της ΑΠΕΔ
Θα υποβάλετε αίτημα αφαίρεσης πρόσβασης στην εφαρμογή της ΑΠΕΔ στη διεύθυνση aped@mindigital.gr

5. Aναβάθμιση / υποβάθμιση δικαιωμάτων κωδικών στην εφαρμογή e-KEP
Για την αναβάθμιση / υποβάθμιση δικαιωμάτων κωδικών στην εφαρμογή e-kep θα πρέπει υποχρεωτικά:

α. Να υποβάλετε αίτημα (ticket) συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και επιλέγοντας από την κυλιόμενη λίστα το πεδίο Αναβάθμιση Κωδικού σε Supervisor ή Υποβάθμιση Κωδικών e-ΚΕΠ, αντίστοιχα
β. Να στείλετε στο email dolkep@mindigital.gr

  • τον αριθμό του ticket (προκειμένου να διευκολυνθεί η αναζήτηση του και η γρηγορότερη εξυπηρέτηση του αιτήματος)
  • την απόφαση της αντίστοιχης υπηρεσιακής μεταβολής

6. Υπενθύμιση κωδικών e-MAIL
Για την υπενθύμιση κωδικών e-mail θα πρέπει υποχρεωτικά:

α. Να υποβάλετε αίτημα (ticket) συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και επιλέγοντας από την κυλιόμενη λίστα το πεδίο Υπενθύμιση Κωδικών Προσωπικού Υπηρεσιακού E-MAIL. Στην περιγραφή αιτήματος πρέπει να αναφέρεται ο λόγος για τον οποίο ζητείται η υπενθύμιση κωδικών
β. Να στείλετε στο email dolkep@mindigital.gr τον αριθμό του ticket (προκειμένου να διευκολυνθεί η αναζήτηση του και η γρηγορότερη εξυπηρέτηση του αιτήματος)

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ (Ticketing)
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία, προκειμένου να υποβάλετε το αίτημά σας ή την ερώτησή σας. Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά, πλην του πεδίου Username στην εφαρμογή e-ΚΕΠ και του ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ E-mail ΚΕΠ. Συνίσταται ωστόσο να συμπληρωθεί και το πεδίο Username στην εφαρμογή e-ΚΕΠ και το προσωπικό email (εφόσον έχουν ήδη δημιουργηθεί για το χρήστη ) για την αποτελεσματικότερη και γρηγορότερη διερεύνηση του προβλήματος. H περιγραφή του αιτήματος - προβλήματος θα πρέπει να είναι αναλυτική και συγκεκριμένη, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά. Σε περίπτωση που δεν συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα πεδία, δεν είναι εφικτή η δημιουργία του αιτήματος.

Σας επισημαίνουμε ότι σε όλα τα πεδία συμπληρώνετε τα στοιχεία του υπαλλήλου για τον οποίο υποβάλλετε το αίτημα και μόνο στο πεδίο «Ονοματεπώνυμο αιτούντος» συμπληρώνετε το δικό σας Ονοματεπώνυμο.

Κατηγορία  
Όνομα *  
Επώνυμο *  
Πατρώνυμο *  
Μητρώνυμο *  
Ημερομηνία Γέννησης *  
Κωδικός ΚΕΠ:
v
Υπηρεσιακό Τηλέφωνο *  
Email ΚΕΠ *  
Προσωπικό Email ΚΕΠ *  
Username:
Ονοματεπώνυμο Αιτούντος *  

Περιγραφή Αιτήματος

(Σε περίπτωση μετακίνησης,προσωρινής μετακίνησης,μετάταξης να δοθεί ένα σύντομο ιστορικό κωδικών)

   

Κωδικός Επιβεβαίωσης
Show another codeΑλλαγή κωδικού


Δ) Θέματα που αφορούν στη χρήση του συστήματος back-office, μετά την απόκτηση κωδικών

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΕΠ
Θέματα Κατηγορία Θεμάτων Email επικοινωνίας
Θέματα διοικητικής φύσεως (τοποθέτηση υπαλλήλου) / προσωπικού / καθήκοντα, ωράριο ΚΕΠ κλπ) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ dolkep@mindigital.gr
g.mpourlaki@mindigital.gr
Αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας ΚΕΠ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ dolkep@mindigital.gr
Θέματα που αφορούν την οδηγία των υπηρεσιών (αδειοδότηση, σύσταση επιχειρήσεων) ΚΕΠ-ΕΚΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ dir_didd@mindigital.gr
Θέματα με τις πιστοποιημένες διαδικασίες e-kep ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ a.paveli@mindigital.gr
a.mantesi@mindigital.gr
Θέματα σχετικά με τις εξωτερικές εφαρμογές e-kep ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ekep_support@gsis.gr
Θέματα με την πλατφόρμα myKEPlive ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ m.vardis@midigital.gr
mydesklive@gsis.gr
Θέματα με τις θυρίδες ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ Φόρμα Επικοινωνίας
Θέματα με την πλατφόρμα επισκέψεων ΚΕΠ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ m.vardis@mindigital.gr
rantkep_support@gsis.gr
Θέματα ψηφιακών πιστοποιητικών ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ Φόρμα Επικοινωνίας
Θέματα με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ govuser@gsis.gr
Θέματα με το email ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ekep_support@gsis.gr
Θέματα ΚΣΗΔΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ support@mindigital-shde.gr
Θέματα με την εφαρμογή «Στοιχεία Οργανικών Θέσεων ΚΕΠ» ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ g.mpourlaki@mindigital.gr
d.spanos@mindigital.gr
dolkep@mindigital.gr
Θέματα με την εφαρμογή «Στοιχεία Οργανικών Θέσεων ΚΕΠ» ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ secr-dsdd@gsis.gr



Η υπηρεσία υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων παρέχεται από την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.